Regulamin PROPARTNER 2025Partnerskiego Programu Wsparcia Sprzedaży„PRO PARTNER 2025”Niniejszy Regulamin Programu Wsparcia Sprzedaży „PRO PARTNER 2025” („Regulamin”) określa zasady prowadzenia sprzedaży premiowej przez PROCAM Polska Sp. z o.o. na warunkach podanych poniżej.§ 1 Organizator Programu1. Organizatorem Programu Wsparcia Sprzedaży „PRO PARTNER” („Program PRO PARTNER”) jest PROCAM Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Nowy Świat 42/44, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000054401, NIP 582-14-77-792, kapitał zakładowy 3 060 000 zł, posiadająca status duże przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (Dz.U.2019.118), zwana dalej „Organizatorem”.2. Przy realizacji niniejszego programu uczestniczą ze strony Organizatora: Przedstawiciele Handlowi PROCAM Polska.§ 2 Uczestnicy Programu1. W programie mogą brać udział prowadzące działalność gospodarczą pełnoletnie osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, będące właścicielami sklepów prowadzących sprzedaż środków ochrony roślin do klienta końcowego. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości przyjmuje się, że uczestnikiem Programu jest osoba, na którą wystawiona jest faktura sprzedaży dalej „Uczestnik”.2. Przed wzięciem udziału w Programie, uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem. Przystąpienie do Programu będzie równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacją.§ 3 Ogólne zasady Programu1. Program PRO PARTNER 2025 obowiązuje za zakupy od 01.01.2025 do 20.11.2025 roku.2. Przystąpienie do Programu następuje z chwilą przedłożenia Organizatorowi przez Uczestnika, wypełnionej elektronicznie deklaracji przystąpienia do Programu do 30.03.2025 roku (Załącznik nr 1). W uzasadnionych przypadkach możliwe jest przystąpienie do Programu po wskazanym terminie zależnie od decyzji Organizatora.3. W programie PRO PARTNER Uczestnicy premiowani są za zakup wybranych produktów w ramach oferty i potwierdzonej dostępności u Przedstawiciela Handlowego (dalej PH) Organizatora (szczegółowa lista produktów premiowanych znajduje się w Załączniku nr 2).4. Program będzie realizowany w trzech kategoriach:a. CLASSICb. VIPc. PRESTIGE5. Warunkiem uprawniającym do uczestnictwa w Programie jest dokonanie przez Uczestnika w okresie trwania Programu minimalnych wartości zakupów towarów w placówkach handlowych Organizatora, określonych:a. w odniesieniu do kategorii CLASSIC – 100 000 zł netto b. w odniesieniu do kategorii VIP – 350 000 zł nettoc. w odniesieniu do kategorii PRESTIGE – 800 000 zł netto6. Zakupy produktów premiowych z listy PROCAM uprawniają do uzyskania nagrody w postaci premii od wartości ich zakupu. Lista produktów oraz wartość premii dla każdej kategorii określone są w Załączniku nr 2. Suma wartości premii zebranych w trakcie trwania programu PRO PARTNER 2024 wypłacana będzie na koniec okresu rozliczeniowego w formie karty przedpłaconej (do wyboru PLUXEE lub RTVeuroAGD).7. Faktury przeterminowane powyżej 21 dni nie kwalifikują się do wypłaty premii. Aby rozliczyć przyznaną premię wszystkich płatności należy dokonać do 31.12.2025 roku.8. W sytuacji, gdy Uczestnik uzyska dany próg sprzedażowy (CLASIC, VIP, PRESTIGE) zostaje naliczona premia zgodnie z danym progiem od pierwszej sprzedaży. Z chwilą uzyskania wyższego progu premia za zakup premiowanych produktów jest wyrównywana wg stawek przypisanych do danego progu.9. Wypłata wyrównania wartości procentowych premii następować będzie po spełnieniu warunków opisanych w § 3 ust. 8 oraz terminowym uregulowaniu należności za wszystkie produkty zakupione od Organizatora na moment uzyskania uprawnienia do przyznania premii.10. Premia jest wypłacana wyłącznie kiedy jej wartość za okres opisany w §3 pkt 1 wyniesie powyżej 500 zł. Premia poniżej 500 zł nie jest przenoszona na kolejny rok.11. Warunkiem przyznania premii w postaci wydania odpowiedniej nagrody, na warunkach określonych w § 4 Regulaminu, jest dokonanie przez Uczestnika minimalnych wartości zakupów towarów określonych w § 3 ust. 5.12. O wysokości uzyskanej premii Organizator informuje Uczestnika za pośrednictwem Przedstawicieli Handlowych jednorazowo w ciągu każdego miesiąca w trakcie trwania Programu.13. Rozliczenie premii z uczestnikiem programu nastąpi zgodnie z następującą zasadą: w zamian za osiągniętą wartość zakupów towarów premiowanych oraz dokonanie całościowej płatności za wszystkie towary zakupione od Organizatora na moment uzyskania uprawnienia do przyznania premii, Uczestnik otrzyma następujące nagrody: Nagrodą w kategorii CLASSIC, VIP oraz PRESTIGE jest możliwość odebrania wartości przysługującej premii w PLN przekazanej na karcie płatniczej w formie karty przedpłaconej (do wyboru PLUXEE lub RTVeuroAGD).14. Wartość zakupu liczona jest według cen netto z faktur wystawionych przez PROCAM Polska Sp. z o.o., w okresie trwania Programu PRO PARTNER, wskazanym w §3 ust. 1 Regulaminu.15. Lista towarów (Załącznik nr 2) będzie aktualizowana w formie Aneksu do Załącznika nr 2 w zależności od przebiegu sezonu sprzedażowego. PROCAM zastrzega sobie prawo do poszerzania lub skrócenia listy produktów premiowanych z jednoczesnym poinformowaniem o tym uczestników programu.16. W programie liczą się tylko zakupy dokonane w PROCAM Polska Sp. z o.o.17. Uczestnik nie ma prawa do zwrotu towarów, za które wypłacono premię.§ 4 Nagrody1. Nagrody w Programie zależą od uzyskanego obrotu na produktach określonych w Załączniku nr 2.2. Uczestnik jest uprawniony do uzyskania nagrody w danej kategorii, o ile ureguluje całość zobowiązań terminowo i na dzień przekazania nagrody nie będzie posiadał żadnych przeterminowanych należności wobec Organizatora.3. Prawo do Nagrody nie może zostać przeniesione na inny podmiot. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości Nagrody.4. Przekazanie Uczestnikom niezasilonych kart przedpłaconych określonych w § 3 punkt 13 będzie następowało po zakończeniu programu, o ile spełnią oni warunki Programu wskazane w § 3.5. Przekazanie wartości przysługującej premii w PLN (zasilenie kart przedpłaconych) na kartę przedpłaconą nastąpi po uregulowaniu przez uczestnika należności za wszystkie produkty zakupione od Organizatora i dostarczeniu podpisanego protokołu odebrania nagrody.6. Uczestnik jest zobowiązany doliczyć wartość świadczenia do swojego dochodu za miesiąc, w którym otrzymał nagrodę oraz odprowadzić należny podatku od tej nagrody.§ 5 Przetwarzanie danych osobowych1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Zakres danych osobowych określa Załącznik nr 1 do Regulaminu. Organizator ma prawo przetwarzania danych osobowych Uczestników wyłącznie w celach związanych z realizacją Programu PRO PARTNER.2. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są zgodnie i na zasadach przewidzianych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Podstawą udzielania zgody na przetwarzanie danych osobowych na rzecz Organizatora jest pisemna zgoda podmiotu, którego dane te dotyczą.3. Przetwarzanie danych osobowych będzie obejmować następujące czynności: zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, przetwarzanie, opracowywanie.4. Uczestnicy wyrażają zgodę na administrowanie i przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w związku ze zorganizowaniem i przeprowadzeniem Programu PRO PARTNER, co potwierdzają w deklaracji przystąpienia (załącznik nr 1).5. Podanie danych osobowych w celach opisanych w § 5 Regulaminu jest dobrowolne, jednak ich podanie jest niezbędnym warunkiem uczestnictwa w Programie PRO PARTNER.6. Uczestnicy mają prawo dostępu/wglądu do treści swoich danych osobowych przetwarzanych w celach opisanych w § 5 Regulaminu mają prawo żądania ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia. Jeżeli jednak żądanie usunięcia zgłoszone zostanie w okresie trwania Programu PRO PARTNER lub w czasie przewidzianym na wydanie nagród, Organizator wykluczy takiego Uczestnika z udziału w Programie PRO PARTNER i pozbawi prawa do Nagrody.7. Wyrażenie zgody przez Uczestnika na gromadzenie i przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie: imienia, nazwiska, nr telefonu oraz adresu poczty elektronicznej przez Organizatora w celach marketingowych Organizatora związanych z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst pierwotny Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) jest nieobowiązkowe.§ 6 Reklamacje1. Reklamacje związane z Programem PRO PARTNER, muszą być sporządzone pod rygorem nieważności na piśmie i wysłane do Organizatora, pismem poleconym w terminie 5 dni od dnia powstania jej przyczyny. O dacie złożenia reklamacji decyduje data stempla pocztowego.2. Każda reklamacja powinna wskazywać oprócz danych identyfikujących Uczestnika także dokładny opis i wymienienie powodów reklamacji. 3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji.4. O wynikach postępowania reklamacyjnego składający reklamację zostanie poinformowany listowanie. Zainteresowani zostaną przez Organizatora powiadomieni o decyzji w sprawie reklamacji listem poleconym wysyłanym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, nie później niż w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.5. Decyzja Organizatora w zakresie uznania albo nieuznania reklamacji zamyka postępowanie reklamacyjne.6. Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego Uczestnik może dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej.§ 7 Postanowienia końcowe1. Regulamin Programu dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz u Przedstawicieli Handlowych Organizatora.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym momencie trwania Programu PRO PARTNER bez podania przyczyny, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Programie. O zmianie Regulaminu Organizator niezwłocznie powiadomi Uczestników za pośrednictwem Przedstawicieli Handlowych.3. Organizator zastrzega sobie prawo rozszerzenia listy produktów premiowanych oraz rodzaju nagród w dowolnym momencie trwania Programu.4. Zarówno Uczestnicy jak i Organizator będą dążyć do rozwiązywania wszelkich sporów powstałych na tle Regulaminu w sposób ugodowy, na drodze negocjacji.5. Organizator ma wyłączne prawo rozstrzygania sytuacji, których Regulamin nie przewiduje.6. W przypadku naruszenia przez Uczestnika postanowień Regulaminu, Organizator może zdecydować o wykluczeniu go z udziału w Programie PRO PARTNER.7. Odpowiedzialność Organizatora w żadnym przypadku nie przekracza wartości Nagród określonych w niniejszym Regulaminie.8. Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Programu PRO PARTNER bądź przedłużenia czasu jego trwania bez podawania przyczyny, jeżeli nie będzie się to wiązało z uszczerbkiem dla praw nabytych Uczestników.9. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część. Zarządzaj zgodąAby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.FunkcjonalneFunkcjonalneZawsze aktywnePrzechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.PreferencjePreferencjePrzechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.StatystykaStatystykaPrzechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.MarketingMarketingPrzechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.Zarządzaj opcjamiZarządzaj serwisamiZarządzaj {vendor_count} dostawcamiPrzeczytaj więcej o tych celachAkceptujęOdmówZobacz preferencjeZapisz preferencjeZobacz preferencje{title}{title}{title}Zarządzaj zgodą